29 Ağustos 2007 Çarşamba

Allbres nedir?

Kadınlar en çok göğüsleriyle ilgilenir. Büyük göğüs, küçük göğüs fark etmez göğüs her zaman sorundur. Büyük göğüslerin en büyük sorunu sarkık ve deforme olmasıdır. Küçük göğüslü kadınlar ise giydiklerini kendilerine yakıştırmaz, ayna karşısına geçtiklerinde kendilerini beğenmezler. Göğüslerini küçük bulan kadınlar, göğüsleri dik ve dolgun gösteren kıyafetler kullanırlar yada cesareti ve parası olanlar silikon operasyonu geçirerek kalıcı bir çözüme ulaşırlar. Küçük göğüslere tamamen bitkisel bir çözüm var. Göğüsleri kısa sürede 1-2 beden büyütecek, büyük göğüsleri ise dikleştirip sıkılaştırarak forma sokacak, tamamen doğal ALLBRES tablet'in formülünde sadece bitkilerden yararlanılmış, İçerisinde sentetik katkı maddeleri, renklendiriciler ya da yapay koruyucu maddeler yoktur. Formülde bulunan bitkiler tıpta yüzyıllardır hiçbir yan etkisi olmadan kullanılmaktadır. Bitkiler, doğum kontrol hapları benzeri ilaçların yaptığı gibi doğal olmayan bir yolla östrojen seviyesini arttırmadığı için, sentetik hormon değiştiricilerinde görülebilecek diğer yan etkilere yol açmaz. Kullanan binlerce kadın bir yan etkisini bildirmemiştir. Kadınlarda libidoyu arttırması ise formülün başka bir özelliğidir. Amerika’da uzun süreden beri kullanılan, onbinlerce kadının küçük göğüslerine çözüm olan bu ürün, ALLBres adıyla artık Türkiye’de.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bn 17 yşndayım banim yaşımdakilerin göğüsleri oldukça büyük ama benim göğüslerim sanki küçük bir çocuğunkiler kdr.yani awcum kadar diyeyim.ama inşallah allbres sayesinde çözüme ulaşıcam

Adsız dedi ki...

bn 17 yşndayım banim yaşımdakilerin göğüsleri oldukça büyük ama benim göğüslerim sanki küçük bir çocuğunkiler kdr.yani awcum kadar diyeyim.ama inşallah allbres sayesinde çözüme ulaşıcam

Adsız dedi ki...

ben dördüncü kutudayim istedim göğüs bedenine ulaşamadım sadece sıkılaştırdı ama küçük görunuyor yinede beşinci kutuyu kulanırsam umarım buyur

Adsız dedi ki...

Hiç boşuna uğraşmayın.2005yılında 6kutu kullandım.1cm bile büyümedi.Tel.açtım etkisinin kimi insanlarda daha uzun zamanda ortaya çıktığını ve 3kutu daha kullanmam gerektiği söylendi.Boşuna para vermeyin.